Myyntialue Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.
Maksupalvelutarjoaja Klarna Finland
Verkkokaupassamme on käytössä Klarna Checkout -maksujärjestelmä.
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia sekä Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään muutaman seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen puhelimeesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Toimituskulut
Toimituksiin lisäämme käsittely- ja postituskulut 6,90 euroa. Palautuksen tapahtuessa emme palauta toimituskuluja.
Toimitusaika Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 3 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Jos tilauksessa on tuotteita, joille on ilmoitettu poikkeava toimitusaika, koko tilaus toimitetaan vasta puuttuvan tuotteen saavuttua
Tuotteen palautus Kaikista palautuksista on ilmoitettava etukäteen sähköpostitse (linenverkkokauppa@gmail.com). Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusaika. Reklamointiaika tuotteen ostohetkestä on 14 päivää. Palautuksista, joista ei ole etukäteen informoitu, veloitamme 10€ erillisen käsittelykulun. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta linenverkkokauppa@gmail.com . Pakkaathan tuotteet huolellisesti, erityisesti jos ne ovat helposti särkyviä, mieluiten niihin paketteihin joissa ne ovat saapuneetkin.Palauttettavien vaatteiden tulee olla käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja hintalaput paikoillaan. Palautettujen tuotteiden hinnan palautamme Klarnan kautta. Huomaathan että postikulut ehjän tuotteen palautuksesta jäävät maksettavaksesi.
Voit palauttaa tuotteet joko postin tai matkahuollon kautta.
Palautukset osoitteella:
Venlankatu 4 B 08150 Lohja
P.0400 016770 (puhelinnumero aina mukaan palautuksiin)
Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien kaikki toteutuneet postikulut sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista.
Tuotteiden vaihto mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen on uudesta toimituksesta maksettava postikulut.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys meihin linenverkkokauppa@gmail.com , niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta
Viiden (5) uotepalautuksen jälkeen emme valitettavasti voi enää toimittaa lähetyksiä.
Maksupalvelutarjoaja
Klarna Finland
-------------
Yhteystiedot
Linen Shop
Venlankatu 4 B
08150 Lohja
puh.0400 016770
linenverkkokauppa@gmail.com
--------------------------------------------------